четвер, 17 листопада 2016 р.

Хто ж реально може заробити  у Польщі?


У звязку з економічною ситуацією в країні все більше і більше людей їде на роботу у Польщу. Люди, які мають досвід роботи в Україні і непогану освіту змушені виїжджати. Але на жаль у Польщі більшість цих людей відносяться до „niewykwalifikowanych pracowników” (некваліфікованих працівників). 

Пов’язане зображення
Головна причина - це незнання мови. Навіть якщо людина є хорошим бухгалтером, менеджером, нотаріусом, без знання польської або ідеального знання декількох інших західноєвропейських  чи скандинавських мов (наприклад англійсьої, німецької, шведської) дуже малі шанси знайти роботу за фахом. Навіть щоб працювати на касі у магазині чи доглядальницею потрібно мати відповідне знання мови. Тому єдиною можливістю залишається робота на заводах, сезонні роботи на полях або прибирання. Зарплата там коливається в середньому від 7 до 10 злотих за годину праці. На таких роботах працюють переважно жінки. Чоловіки ж «без досвіду»  можуть заробляти трішки більше:  в середньому 10 злотих за годину, працюючи на будівництві чи складах.   


Результат пошуку зображень за запитом "будівельники зварщики"


Іншою є ситуація для людей технічних професій повязаних з будівництвом.  З мінімальним знанням мови можна знайти добре оплачувану роботу. Зарплата для них коливається від 14 до 20 злотих за годину. До найбільш потрібних професій  відносяться зварювальники, електрики, фасадчики, арматурщики, муляри-штукатури. Також хорошу зарплату мають водії далекобійники.

Польський ринок праці щораз більше потребує висококваліфікованих працівників, саме тому у людей вищезгаданих професій більше шансів заробити у Польщі.
Якщо ви плануєте їхати на заробітки до Польщі або збираєтесь виїжджати у цю країну на тривалий час варто починати вчити мову вже зараз. Це дасть вам можливість в майбутньому знайти кращу роботу.


Якщо вас цікавить робота у Польщі, запрошую приєднатись до групи Vkontakte і Facebook



1 коментар:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене хороша довірена кредитна компанія. Мене звуть Микита Таня, з російської мови, і я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила кошти на спробу отримати кредит, мені було так важко і мені, і моїм дітям, я пішла в Інтернеті, щоб шукати кредитної допомоги, вся надія була втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього мого друга, який нещодавно забезпечив позику від дуже чесної людини містера, Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним службовцем позики містером Бенджаміном, який допоміг мені отримати кредит протягом 5 робочих днів, я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за те, що він мені знову допомог стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: lfdsloans@outlook.com вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують кредитної допомоги. до цієї чесної людини, і ви можете також врятувати. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ВідповістиВидалити